تبادل لینک هوشمند
.:: Your Adversing Here ::.
 

پکیج بک لینک در 20 صفحه با پیج رنک 3 با قیمتی فوق العاده

افزایش تضمینی رنکینگ و ترافیک وبلاگ یا سایت شما


(((دارندگان سایت یا وبلاگ حتما تا آخر بخونید)))


سلام
حتماً شما هم یکی از کسانی هستید که وبلاگ شخصی یا سایتی دارید و به نوشتن مطالب می پردازید و حتماً هم بازدید سایتتون براتون خیلی اهمیت داره ... ممکنه دست به هر کاری زده باشید ولی اون بازدید دلخواه رو هیچ وقت نداشتین ... این مقاله رو تا آخر با من باشید تا روشی رو بهتون معرفی کنم که یک افزایش بازدید و ترافیک ابدی برای سایتتون بیارید.
حتماً از فواید افزایش بازدید و ترافیک سایت اگاهی دارید ؛ افزایش ترافیک که داشته باشید ، رتبه تون تو الکسا بالا می ره ، رتبه تون تو گوگل بالا می ره ، سایت ها بهتون تبلیغ میدن و ...
دیگه اینکه اگر سایتی با ترافیک بالا داشته باشید ، می تونید محصولات خودتون رو توش قرار بدید و بفروشید یا محصولات دیگر سایت هایی که در ازای فروش درصدی رو به شما می پردازن رو قرار بدید و خلاصه اینکه کسب درامد داشته باشید .
راه های زیادی در نت وجود داره که میشه بازدید یک وبلاگ یا سایت رو بالا برد ؛ موتور های جستجو ، فروم ها و ...
اما هیچ کدوم از این ها نمی تونن بازدید بالای سایت شما رو تضمین کنن . نمی تونن به طور قطع بگن که ما در ازای دریافت این مبلغ و ارائه این خدمات برای شما مثلاً روزانه 1000 بازدیدکننده می فرستیم . اخر هم پشیمون میشید که مبلغی رو به سایتی پرداخت کردید ولی اون بازدیدکننده ای که انتظار می رفت رو نداشتید .

روش کار:

بسیاری از شرکت های رسمی بزرگ ایرانی در بخش بهینه سازی سایت ها در موتور های جست و جو نظیر گوگل فعالیت میکنند.

منظور از بهینه سازی ارتقاء رنک سایت های طرف قرارداد این گونه از شرکت هاست که علاوه بر ارتقاء رنک نیاز به حضور در صفحه ی اول کلمه ی جست و جو شده ی مناسب با موضوع سایت خود نیز دارند.

به همین منظور هزینه های چند صد هزار تومانی و ماداملعمر در این جهت دارند

در عوض به کاربران بسیار زیادی که از طرف موتورهای جستوجو وارد میشوند خواهند رسیدو چند برابر هزینه ای که برای بهینه سازی کرده اند به آنها باز خواهد گشت

یکی از مهمترین عوامل بهینه سازی و ارتقاء در صفحات موتور های جستوجو و کسب رنک مناسب است.

لازم به ذکر است که نقش کلمات کلیدی و نحوه ی عبارات درج شده در سایت شما نیز عامل بسیار مهمی بعد از لینک شدن در سایت های رنک بالا خواهد بود.

به طوری که به راحتی میتوانید سایت خود را بر روی یک یا چند کلمه بهینه سازی کنید و هنگامی که آن کلمات در موتور های جست و جو توسط کاربر استفاده شد سایت شما در صفحه ی اول ، حتی به عنوان اولین سایت به کاربر نمایش داده شود

همان طور که حتما مستحضر هستید بیش از ۸۰ درصد از کاربران ایرانی هنگامی که کلمه ی مورد نظر را جست و جو میکنند ابتدا به سایت هایی که در صفحه ی اول گوگل نمایش داده میشود رجوع میکنند.

اين كار ميسر نمي شود مگر با خريد يك پكیج بك لينك رنك بالا، كيفيت بالا و صد البته با قيمت مناسب.

ما اين كار را براي شما انجام داده ايم و پكیجي متشكل از 20عدد سايت و وبلاگ با رنك بالا (پیج رنک3و2) در گوگل آماده كرده ايم كه با قيمت های استثنايي زیر به شما عرضه مي كنيم.

قیمت 1 ماه : 10 هزار تومان

قیمت برای 3 ماه : 20 هزار تومان

قیمت برای 6 ماه : 40 هزارتومان

برای پرداخت مبلغ مورد نظر ابتدا درسایت هفت رنگ عضو شوید سپس از لینک زیر مبلغ مورد نظر را به صورت آنلاین پرداخت نمایید




براي كسب اطلاعات بيشتر و اطلاع از لیست سایت و وبلاگ های ما با ایمیل زیر مکاتبه نمایید

http://7rang.info

09124315741
 

مفهوم پیج رنک گوگل چیست؟؟؟

سلام در پستهای قبلی مطالبی در مورد تاریخ به روز رسانی پیج رنک سایتها منتشر کردم بعد از انتشار این مطالب این ایده به فکرم رسید که کاربرانی که با مفهوم پیج رنک آشنایی ندارند چگونه متوجه تغییر پیج رنکها شوند واز همه مهمتر اینکه اصلا پیج رنک چیست؟ آیا مهم است یا نه و [...]

google pagerank1 مفهوم پیج رنک گوگل چیست؟

سلام در پستهای قبلی مطالبی در مورد پیج رنک سایتها منتشر کردم بعد از انتشار این مطالب این ایده به فکرم رسید که کاربرانی که با مفهوم پیج رنک آشنایی ندارند چگونه متوجه تغییر پیج رنکها شوند واز همه مهمتر اینکه اصلا پیج رنک چیست؟

آیا مهم است یا نه و از این موارد.

 

دوستان عزیز مثل همیشه می خواهم دنیای مجازی اینترنت را حقیقی فرض کنیم اگر دنیا را یک دشت هموار در نظر بگیریم که افراد مختلف در حال ساخت ساز بر روی این دشت پهناور هستند و هرروز بر حجم بناها و ساختمانهای آنها افزوده شود.

شما در حال حاضر می توانید افرادی را که در حال خاک برداری برای ساخت ساختمانها هستند تا آسمان خراشهایی مجلل را ببینید خوب هیچ وقت ارزش یک آسمان خراش با یک ساختمان ۲ طبقه برابر نیست و آن شخصی هم که آسمان خراش دارد حتما سعی و تلاشهای بسیاری کرده است تا به این حد برسد.

در دنیای اینترنت هم زندگی دقیقا به همین شکل در جریان است و سایتها و وبلاگهایی هم که دارای مطالب و مفاهیم بیشتر و جدیتری هستند وسعی وتلاش بیشتری کرده اند نسبت به وبلاگهایی که بر اساس کپی کاری بنا شده اند از جایگاه بالاتری برخوردارند از آنجا که تعداد سایتها و وبلاگهای اینترنتی غیر قابل تصور است و هر روز بر تعداد و محتوا های آنها افزوده می شود.

چون ما خودمان به هیچ عنوان نمی توانیم متوجه شویم کدام سایت کی کجا کدام مطلبی را ارائه داده است پس تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که دست به دامن موتورهای جستجوگر مانند گوگل و یاهو…شویم.

خواب در حال نزدیک شدن به اصل مطلب هستیم

موتورهای جستجو گر بعد از دریافت کلید واژه ها از ما اقدام به جستجو در تیترها و محتواها و برچسب سایتها می کنند تا بتوانند نزدیک ترین محتوا به کلید واژه مورد نظر ما را ارائه دهند

در این بین چون وظیفه موتورهای جستجو گر نشان دادن بهترین محتوا ها است برای اینکه بتوانند بهترین مطالب را نشان بدهند باید از الگوریتم هایی پیروی کنند تا بتوانند تشخیص دهند کدام سایت یا وبلاگ برتر است .

وقتی شما مطلبی را جستجو می کنید مطمئنا ابتدا به نتیجه اول رجوع کرده بعد به بقیه نتایج پس مطمئنا مطلب اول باید دارای ارزش بالاتری نسبت به بقیه مطالب باشد.

موتور جستجوی گوگل برای سنجش کمی این ارزشها از مفهوم پیج رنک استفاده می کند که معنای تحت الفظی آن می شود رتبه صفحه این مقدارهای کمی را که می توان به وسیله تولبار گوگل یا بعضی از سایتها مشاهده کرد که از ۰ تا ۱۰ می تواند باشد.

مطمئنا حداقل مقدارصفر برای سایتها و وبلاگهایی است که تازه شروع به کار کرده اند و حداکثر مقدار۱۰ باید برای غولهای اطلاعاتی در سطح اینترنت باشد.

آیا پیج رنک مهم است؟

مطمئنا یکی از معیارهای سنجش سایتها در سطح اینترنت پیج رنک است.

یکی از مهمترین علتهایی که در حال حاضر در ایران پیج رنک ارزش بالایی پیدا کرده است این است که اکثر کاربران برای دستیابی به اطلاعات مورد نظر خود به موتور جستجوی گوگل مراجعه می کنند.

پیج رنک سایتها چه زمانی به روز می شود؟

در ضمن پیج رنک سایتها هر روز به روز نمی شود گوگل در هر سال در تاریخهایی نا مشخص اقدام به به روز رسانی پیج رنکهای نمایش داده شده در تولبار خود می کند.

برای مثال پیج رنک ما بعد از ۸ ماه در  به روز و از صفر به ۲ رسید.پس نا امید نشوید اگر بعد از چندین ماه پیج رنکی دریافت نکردید.

ولی این نکته حائز اهمیت است که نباید توجه بیش از حد شما به سئو (seo) که مفهوم آن بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است و سبب دریافت پیج رنک می شود شما را از اهداف اصلی تان که ارائه مطالب و …. است منحرف کند چون می تواند به ارزش و جایگاه سایت یا وبلاگ شما در ذهن کاربران لطمه وارد کند

پس تنها در سطح معمول به پیج رنک بپردازید و به یاد داشته باشید که وبلاگ یا وبسایت شما برای استفاده کاربران است نه موتورهای جستجو و پیج رنک تنها می تواند یکی از عوامل ارزش گذاری بر روی وبلاگ شما باشد.

ودر پایان یک تجربه شخصی را با شما دوستان در میان می گذارم به نظر من با تمرکز بر روی محتوای مطالب و ارائه مطالب جدید می توانید به رتبه هایی بالا در جستجو ها دست یابید این نکته را مد نظر داشته باشید که حتی الامکان از تیترها و مطالب تکراری استفاده نکنید همچنین استفاده از برچسبها نیز به خودی خود تاثیر به سزایی دارد.

اگر به متن بالا دقت کرده باشید متوجه می شوید که سخنی در مورد تبادل لینک به میان نیامده است نه به این علت که تبادل لینک بی تاثیر است بلکه به نظر من در مراحل بعدی قرار دارد و تنها یک سایت با محتوا می تواند در مراحل بعدی از تبادل لینک استفاده نماید و استفاده از تبادل لینک از همان شروع کار نباید تاثیری داشته باشد.

شما فرض کنید که یک سایت در شروع کار مدام تبادل لینک داشته باشد ولی محتوای مناسب و چشمگیری نداشته باشد آیا امکان دارد افراد از گوگل به این سایت وارد شوند؟ در صورت ورود با چه چیزی مواجه می شوند چون مطلبی با ارزش وجود ندارد یا سایت را می بندند یا از طریق پیوندها خارج می شوند پس خودتان را زیاد درگیر نکنید و فقط به فکر محتواهای سایتتان باشید.

  • نوشته : مهدی شهریاری
  • تاریخ: سه شنبه 8 فروردين 1391برچسب:,

  • autolink

    مهدی شهریاری

    autolink

    http://autolink.loxblog.com

    تبادل لینک هوشمند

    پکیج بک لینک در 20 صفحه با پیج رنک 3 با قیمتی فوق العاده

    تبادل لینک هوشمند

    به وبلاگ من خوش امدید تبادل لینک اتوماتیک و خودکار و رایگان

    تبادل لینک هوشمند

    http://linkdoni9.rozblog.com http://7rank7.loxblog.com http://takrank.loxblog.com