عطر الگانس اصل تبادل لینک هوشمند
.:: Your Adversing Here ::.
 

عطر الگانس اصل

عطر الگانس اصل

عطر الگانس اصل

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته عطر و ادکلن

مجوز بهداشت:0629/88410476
#عطر ادو الگانس وایت(سرد)
# عطر ادو الگانس قرمز(ملایم)
بيشتر عطرهايي که براي خانم ها توليد مي شوند را مي توانيم در 6 گروه اصلي طبقه بندي کنيم. بوهاي سرد، ميوه اي، گلي، خوراکي، رايحه هاي شرقي و چوبي. در داخل هر يک از اين گروه هاي اصلي، چند زير گروه نيز مي توان پيدا کرد، اما اين زير گروهها تفاوت چنداني با هم ندارند؛ به همين دليل بهتر است که افراد تازه کار به همين 6 گروه اصلي اکتفا کرده و خودشان را درگير زيرگروه ها نکنند.
عطرهاي سرد
اين قبيل عطرها معمولاً بوي تميزي، جواني، و انرژي مي دهند. درون مايه ي رايحه ي اين قبيل عطرها بوي اقيانوس ها را در ذهن زنده مي کند. در اسم چنين عطرهايي اغلب نام “آب” ، “يخ” ، “باران” ، و يا “خنک” به کار مي رود و معمولاً در شيشه هاي آبي توليد شده و جعبه هاي بسته بندي آنها نيز به رنگ آبي انتخاب مي شوند. خانواده ي اين قبيل عطرها بيشتر براي خانم هاي فعال و ورزش دوست پيشنهاد ميشود. از مشهورترين انواع اين عطرها مي توان به موارد زير اشاره کرد:

Issey Miyake L’Eau de Issey
Bulgari Blu Notte
Marc Jacobs Rain
Giorgio Armani Acqua di Gio
Davidoff Cool Water


عطرهاي ميوه اي

رايحه ي اين نوع عطرها در لطافت و انرژي کمي شبيه به رايحه ي عطرهاي خنک است با اين تفاوت که قدري شيريني نيز در آن احساس مي شود. درون مايه ي اصلي اين قبيل عطرها معمولاً دربردارنده ي رايحه ي مرکبات است مانند ليمو، پرتقال، و گريپ فرود. البته برخي از انواع عطرهايي که در اين گروه جاي مي گيرند بوي سيب، انگور، گيلاس، هلو، و تمشک مي دهند. خانم هايي که اين قبيل بوها را دوست دارند معمولاً خوش بين و خوش مشرب بوده، و به راحتي مي توانند با ديگران ارتباط برقرار کنند. از جمله معروف ترين عطرهاي ميوه اي که اين روزها از طرفدارهاي زيادي برخوردار هستند عبارتند از:

Fresh Sugar

Acqua di Parma Colonia
L.A.M.B. by Gwen Stefani
Cartier Eau de Cartier


عطرهاي گلي

خيلي راحت مي توانيد بوي اين قبيل عطرها را تشخيص دهيد. بوي يک يا دو گل در آنها به راحتي قابل تشخيص است. درون مايه ي اصلي اين نوع عطرها دربردارنده ي رايحه ي گل هاي مختلفي نظير: رز، ياسمن، ياس، و مريم است. اين قبيل عطرها مختص خانم هاي رمانتيک با روحيه زنانه است. اغلب خانم ها نسبت به اين نوع عطرها علاقه ي خاصي دارند و مي توان گفت که اين گروه از جمله محبوب ترين عطرهاي انتخابي توسط بانوان است. از جمله معروف ترين عطرهايي اين گروه نيز ميتوان به موارد زير اشاره کرد:

Dior J’Adore
Stella McCartney Stella
Yves Saint Laurent Baby Doll
Salvatore Ferragamo Incanto Charms


عطرهاي خوراکي

اين قبيل عطرها بوي مواد غذايي مي دهند. اين گروه نسبت به گروه هاي ديگر قدمت کمتري دارد و تازه چند سال است که به بازار عرضه مي شود. درون مايه ي اصلي بوي اين عطرها، رايحه ي شکلات و وانيل را در بر دارد. اين قبيل عطرها معمولاً براي خانم هاي خونگرم، مهربان و خانواده دوست پيشنهاد مي شود. چند نمونه از محبوب ترين عطرهاي خوراکي عبارتند از:

Aquolina Chocolovers
Thierry Mugler Angel
Britney Spears Fantasy
Comptoir Sud Pacifique Vanille Abricot


عطرهاي شرقي

اين قبيل عطرها داراي رايحه اي گرم، تند و معطر هستند. درون مايه ي اصلي اين عطرها بوي دارچين و عنبر مي دهد. اين قبيل عطرها معمولاً مورد انتخاب خانم هايي قرار مي گيرند که در عين سادگي بسيار اصيل مي باشند، فريبنده و جذاب هستند، تمايل به نمايش دادن خود دارند و بدشان نمي آيد که مرکز توجه جمع قرار بگيرند. از جمله معروف ترين عطرهايي که مي توان در اين گروه جاي داد مي توان به موارد زير اشاره کرد:

Yves Saint Laurent Opium
Guerlain Shalimar
Calvin Klein Obsession


عطرهاي چوبي

اين عطرها هم مانند عطرهاي شرقي بوي تندي دارند اما قدري ملايم تر، دلپذير تز و جاافتاده تر هستند. درون مايه بوي اين عطرها رايحه ي چوب، خزه، صندل، سدر، و نعناع را در بر دارد. عطرهايي که در اين گروه جاي مي گيرند مي توانند اغلب هم مورد استفاده ي خانم ها قرار بگيرند و هم آقايون. خانم هايي که تمايل به استفاده از عطرهاي با رايحه ي چوب دارند عموماً سرزنده، آزاد منش، و خاکي هستند. از جمله محبوب ترين عطرهاي چوبي که در حال حاضر مورد استفاده قرار مي گيرد عبارتند از:

Gucci Rush

Miss Boucher

Fendi Palazzoon


محشرترين عطرهاي زمستاني

گاهي اوقات زمستان مي تواند خشن و بي رحم باشد و به پوست شما آسيب وارد کرده و سلامت کلي بدنتان را با مشکل مواجه سازد. خوب مي توانيم به راحتي و با استفاده از عطرهاي مخصوص زمستان با رايحه هاي تر و تازه هم خودمان را خوشبو کنيم و هم کاري کنيم تا بدنمان احساس گرماي بيشتري کند. اسپري و عطرهاي مختلفي را مي توان در زمستان استفاده کرد اما بهتر است هر عطري را که انتخاب مي کنيد از زير گروه عطرهاي چوبي باشد و بوي درخت سرو در خود داشته باشد. بوي چوبي که در اين نوع عطرها احساس مي شود سبب مي شود که گرماي بيشتري را احساس کنيد و دماي بدن به طور نرمال بالاتر برود.

برخي از انواع فعلي عطرهايي که مي تواند به شما گرما بدهد

اين عطرها آنقدر خوشبو هستند که مطمئنم شما حاضريد تشک برقي خودتان را بدهيد تا فقط چند قطره از اين عطر را به شما بدهند.

1- Splendor از Elizabeth Arden

استفاده از اين عطر باعث مي شود که در تمام طول روز حس شادابي و گرما در بدن شما ايجاد شود. درون مايه ي اين عطر رايحه اي شبيه به ويستريا و نخود شيرين مي دهد. از آنجايي که اغلب از مشک سفيد درست مي شود، کليه حواس شما را نيز ارتقا مي بخشد.

2- Coco از Coco Chanel

اين عطر گرم و تند که در خانواده ي عطرهاي شرقي قرار مي گيرد، گرما و حرارات بسيار زيادي را به شما هديه مي دهد. Coco به عنوان يک عطر کاملاً کلاسيک شناخته ميشود و بوي تند آن سبب ايجاد حس گرما در فرد مي شود.

3- Lovely از Sarah Jessica Parker

اين عطر داراي رايحه اي دوست داشتني مي باشد. در آن از عطر چوب مرکبات بکار رفته و زمانيکه شما از آن استفاده مي کنيد نه تنها تبديل به يک فرد دوست داشتني مي شويد بلکه احساس گرما و حرارات نيز پيدا مي کنيد. درون مايه ي بوي اين عطر عنبر سفيد، مشک و چوب است. براي اينکه بوي آن ماندگاري بيشتري داشته باشد به همراه لوسيون بدن و ژل حمام ارائه مي شود.

4- Vanilla Fields

اوه هيچ چيز نمي تواند مانند بوي خوش وانيل شما را گرم کرده و درونتان را ريلکس نمايد. افراد با سليقه اين عطر را انتخاب مي کنند. درون مايه ي اين عطر مخلوطي از رايحه ي وانيل، ايليانگ، بنفشه، ترنج و ياسمن است و در گروه عطرهاي شرقي و گرم طبقه بندي مي شود.

5- Organza از Givenchy

اگر مي خواهيد احساس گرما و راحتي داشته باشيد و تصور کنيد که همواره کنار شومينه نشسته ايد، اين همان عطري است که مي تواند اين حس را در شما زنده کند حتي در محيط کار! اين عطر حس خوبي را در شما ايجاد مي کند و با استفاده از آن مي توانيد در تمام طول روز حس شادابي و سرزندگي خود را حفظ کنيد.

6- Red Ginger از Suzanne Lange

گفته مي شود که اين عطر داراي خاصيتي است که نزديک به پوست باقي مي ماند و سبب مي شود که شما احساس گرما کنيد. درون مايه ي اين عطرگرم و داراي آميخته اي از بوي خوش دارچين، جوز، ميخک، و ترنج است. از آنجايي که بوي شيرين و تند اين عطر با گرما و حرارت خاصي همراه است، در رديف عطرهايي قرار مي گيرد که حتماً بايد در زمستان مورد استفاده قرار بگيرد.



نکاتی در مورد انتخاب عطر:
زمان پيشنهادي براي خريد عطر صبح است، چون در صبح تشخيص بو آسانتر است.
بعضي از افراد هستند که در تمام طول سال از يک نوع عطر استفاده ميکنند؛ ولي پيشنهاد ما به شما اين است که عطرتان را بيشتر فصلي انتخاب کنيد. عطرهاي گرم و تند را براي فصلهاي سرد انتخاب کنيد، و عطرهاي سرد، شيرين و عطر گلها براي فصل گرم انتخاب مناسبي است. قبل از اين که براي خريد عطر از منزل بيرون برويد از هيچ گونه عطر و خوشبو کننده استفاده نکنيد؛ چون انتخاب بهتر را براي شما دشوار ميکنند.
ماندگاري بيشتر عطر/
هر اندازه که عصاره روغني خوشبو در يک محصول بيشتر باشد ماندگاري آن عطر بيشتر است. به اين دليل که رطوبت، باعث ماندگاري بوي عطر ميشود. ماندگاري عطر بر روي پوست اي چرب و تيره بيشتر است از پوست هاي خشک و روشن.
هر عطري براي چه مکانی؟
براي محافل رسمي بهتر است از عطرهاي تلخ، گرم، شيرين و تند استفاده کنید. به عطرهايي که معمولاً بوي شکلات و ميوه هاي تابستاني را ميدهند عطرهاي شيرين و گرم ميگويند و عطرهايي هم که از اسانس ريشۀ درختان و ادويه هاي تند شرقي درست شده اند را عطرهاي تلخ گويند.
محافل صميمی/
غالبا عطرهايي که در مجالس دوستانه استفاده ميشوند عطرهاي سرد و ترش هستند بخاطر حس طراوت و آرامشي است که منتقل ميکنند. عطرهاي سرد يک حس خنکي، شادابي و جواني را به آدم القا ميکنند. با استشمام عطرهاي ترش هم ياد مرکبات مي افتيد.
در فصل زمستان از عطرهاي سنگيني مثل عطرهاي تلخ وتند استفاده کنيد. در اين فصل، ماندگاري عطرها به دليل پايين بودن دما بيشتر است.
در دنياي مُد، عطر و اودكلن هم مثل رخت و لباس و كفش و كلاه و.... سال به سال، نو ميشود اما هر عطري براي هر سن و هرموقعيتي مناسب نيست.
از عطرهايي مانند بولگاري، اسكادا و ايريا كه رايحۀ سنگيني دارند، ترجيحاً در محافل رسمي استفاده كنید. هميشه بهتر است كه در مكا‌هاي رسمي از رايحه ‌هاي تلخ، گرم، شيرين و تند استفاده كنيد.
/ در ساخت عطرهاي تلخ معمولاً از اسانس هایي مانند ريشه درختان و ادويه ‌هاي تند شرقي استفاده ميكنند. عطرهاي شيرين و گرم هم عطرهايي هستند كه از بو و طعم شكلات و ميوه ‌هاي تابستاني برخوردارند.
// از عطرهايي مانند مادام روشاز، گپ، هوگو و آزارو ترجيحاً در محافل دوستانه و صميمي استفاده كنيد. هميشه بهتر است كه در محافل دوستانه و صميمي، از عطرهاي سرد و ترش استفاده كنيد.
///عطر سرد به عطري ميگويند كه حس خنكي و تازگي را القاء ‌كند. استشمام اين عطرها معمولاً باعث ميشود كه طعمِ ميوه هايي مانند خيار و هندوانه را بخاطر بياوريم.
////عطر ترش به عطري ميگويند كه طعم مركبات را بخاطر بياورد. عطرهاي ترش نيز القاكنندۀ حس طراوت و شادمانی اند.
/////عطرهاي سرد و ترش باعث آرامش روحي و رفع خستگي نيز ميشوند. لابد ديده ايد كه در باشگاه هاي ورزشي، هواي داخل باشگاه را معمولاً با رايحه ‌هاي سرد و ترش مطبوع ميكنند. عطرهايي با طعم گلهاي وحشي مي‌توانند حس صميميت بيشتري به محيط القاء كنند.
//////از زمانهاي گذشته، اين باور همچنان پابرجاست كه عطر و ادكلن را بايد به پوست جلوي گردن و يا به مچ دست زد. واقعيت اين است كه زدن عطر بر روي محل نبض ها مانند: مچ دست، مچ پا، پشت زانوها و نبض گردن (باعث متصاعدشدن رايحۀ عطر شده و كلاً خوشايند است، اما پزشكان توصيه ميكنند به گردنتان عطر نزنيد چرا كه اين كار، احتمال بيماريهاي پوستي را در اين ناحيه افزايش ميدهد.


فروشنده: بیست کالا

قیمت: 16,500 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید عطر الگانس اصل، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید عطر الگانس اصل


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط









عطر ادو Dunhill Fresh  عطر جاسمین(گرم مجلسی) عطر دانهیل قهوه ای زنانه بصورت صد درصد خالص عطر جوپ جامپ (مردانه )




عطر ادو Dunhill Fresh عطر جاسمین(گرم مجلسی) عطر دانهیل قهوه ای زنانه بصورت صد درصد خالص عطر جوپ جامپ (مردانه )




14,800 تومان خرید عطر ادو Dunhill Fresh 14,800 تومان خرید  عطر جاسمین(گرم مجلسی) 7,500 تومان خرید عطر دانهیل قهوه ای زنانه بصورت صد درصد خالص 9,900 تومان خرید عطر جوپ جامپ (مردانه )

















عطر ادو اسکادا پور هم عطر هوگو زنانه اصل عطر زنانه ورساچی وومن Versace Woman اورجینال عطر یاس مردانه




عطر ادو اسکادا پور هم عطر هوگو زنانه اصل عطر زنانه ورساچی وومن Versace Woman اورجینال عطر یاس مردانه




14,800 تومان خرید عطر ادو اسکادا پور هم 14,800 تومان خرید عطر هوگو زنانه اصل 14,800 تومان خرید عطر زنانه ورساچی وومن Versace Woman اورجینال 9,900 تومان خرید عطر یاس مردانه








]]>

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : مهدی شهریاری
  • تاریخ: چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:,

  • autolink

    مهدی شهریاری

    autolink

    http://autolink.loxblog.com

    تبادل لینک هوشمند

    عطر الگانس اصل

    تبادل لینک هوشمند

    به وبلاگ من خوش امدید تبادل لینک اتوماتیک و خودکار و رایگان

    تبادل لینک هوشمند

    http://linkdoni9.rozblog.com http://7rank7.loxblog.com http://takrank.loxblog.com