عطر آزارو سیلور بلک مردانه اصل تبادل لینک هوشمند
.:: Your Adversing Here ::.
 

عطر آزارو سیلور بلک مردانه اصل

عطر آزارو سیلور بلک مردانه اصل

عطر آزارو سیلور بلک مردانه اصل

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته عطر و ادکلن

مجوز بهداشت:0629/88410476
لوریس آزارو خانه ای بنا کرد که نامش را به دوش می کشد.او در ایتالیا متولد شد . در اواخر دهۀ 60 در فرانسه با مجموعه لباسهائی که متشکل از ترکیب زنانگی و فریبندگی بود , موفقیت های زیادی کسب کرد .آزارو برخی از بزرگترین ستارگان عصر خودش را مزین به لباسهایش کرد .برجیت باردو,لیزا مینلی و راکوئل ولش تعدادی از آن ستارگان بودند. رایحۀ اولیۀ او عطری بود که آزارو کووتور ( Azarro Couture) نام داشت که در سال 1975 تولید شد و سپس با عطر آزارو پور هاومی (Azarro Pour Homme ) پیگیری شد.هر دو از پر فروشترین های زمان خودشان بودند.اکنون آزارو یک برند خبره در عطر و افتر شیو ورایحه های انحصاری و پالوده شده برای مردان و زنان است.
زاروي سيلور بلك رايحة خوشبويي با عطر چوب براي آقايان كه اكسيري افسونگر و
مسحور كننده را مي‌آفريند
نکاتی در مورد انتخاب عطر:
زمان پيشنهادي براي خريد عطر صبح است، چون در صبح تشخيص بو آسانتر است.
بعضي از افراد هستند که در تمام طول سال از يک نوع عطر استفاده ميکنند؛ ولي پيشنهاد ما به شما اين است که عطرتان را بيشتر فصلي انتخاب کنيد. عطرهاي گرم و تند را براي فصلهاي سرد انتخاب کنيد، و عطرهاي سرد، شيرين و عطر گلها براي فصل گرم انتخاب مناسبي است. قبل از اين که براي خريد عطر از منزل بيرون برويد از هيچ گونه عطر و خوشبو کننده استفاده نکنيد؛ چون انتخاب بهتر را براي شما دشوار ميکنند.
ماندگاري بيشتر عطر/
هر اندازه که عصاره روغني خوشبو در يک محصول بيشتر باشد ماندگاري آن عطر بيشتر است. به اين دليل که رطوبت، باعث ماندگاري بوي عطر ميشود. ماندگاري عطر بر روي پوست اي چرب و تيره بيشتر است از پوست هاي خشک و روشن.
هر عطري براي چه مکانی؟
براي محافل رسمي بهتر است از عطرهاي تلخ، گرم، شيرين و تند استفاده کنید. به عطرهايي که معمولاً بوي شکلات و ميوه هاي تابستاني را ميدهند عطرهاي شيرين و گرم ميگويند و عطرهايي هم که از اسانس ريشۀ درختان و ادويه هاي تند شرقي درست شده اند را عطرهاي تلخ گويند.
محافل صميمی/
غالبا عطرهايي که در مجالس دوستانه استفاده ميشوند عطرهاي سرد و ترش هستند بخاطر حس طراوت و آرامشي است که منتقل ميکنند. عطرهاي سرد يک حس خنکي، شادابي و جواني را به آدم القا ميکنند. با استشمام عطرهاي ترش هم ياد مرکبات مي افتيد.
در فصل زمستان از عطرهاي سنگيني مثل عطرهاي تلخ وتند استفاده کنيد. در اين فصل، ماندگاري عطرها به دليل پايين بودن دما بيشتر است.
در دنياي مُد، عطر و اودكلن هم مثل رخت و لباس و كفش و كلاه و.... سال به سال، نو ميشود اما هر عطري براي هر سن و هرموقعيتي مناسب نيست.
از عطرهايي مانند بولگاري، اسكادا و ايريا كه رايحۀ سنگيني دارند، ترجيحاً در محافل رسمي استفاده كنید. هميشه بهتر است كه در مكا‌هاي رسمي از رايحه ‌هاي تلخ، گرم، شيرين و تند استفاده كنيد.
/ در ساخت عطرهاي تلخ معمولاً از اسانس هایي مانند ريشه درختان و ادويه ‌هاي تند شرقي استفاده ميكنند. عطرهاي شيرين و گرم هم عطرهايي هستند كه از بو و طعم شكلات و ميوه ‌هاي تابستاني برخوردارند.
// از عطرهايي مانند مادام روشاز، گپ، هوگو و آزارو ترجيحاً در محافل دوستانه و صميمي استفاده كنيد. هميشه بهتر است كه در محافل دوستانه و صميمي، از عطرهاي سرد و ترش استفاده كنيد.
///عطر سرد به عطري ميگويند كه حس خنكي و تازگي را القاء ‌كند. استشمام اين عطرها معمولاً باعث ميشود كه طعمِ ميوه هايي مانند خيار و هندوانه را بخاطر بياوريم.
////عطر ترش به عطري ميگويند كه طعم مركبات را بخاطر بياورد. عطرهاي ترش نيز القاكنندۀ حس طراوت و شادمانی اند.
/////عطرهاي سرد و ترش باعث آرامش روحي و رفع خستگي نيز ميشوند. لابد ديده ايد كه در باشگاه هاي ورزشي، هواي داخل باشگاه را معمولاً با رايحه ‌هاي سرد و ترش مطبوع ميكنند. عطرهايي با طعم گلهاي وحشي مي‌توانند حس صميميت بيشتري به محيط القاء كنند.
//////از زمانهاي گذشته، اين باور همچنان پابرجاست كه عطر و ادكلن را بايد به پوست جلوي گردن و يا به مچ دست زد. واقعيت اين است كه زدن عطر بر روي محل نبض ها مانند: مچ دست، مچ پا، پشت زانوها و نبض گردن (باعث متصاعدشدن رايحۀ عطر شده و كلاً خوشايند است، اما پزشكان توصيه ميكنند به گردنتان عطر نزنيد چرا كه اين كار، احتمال بيماريهاي پوستي را در اين ناحيه افزايش ميدهد.


فروشنده: بیست کالا

قیمت: 16,500 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید عطر آزارو سیلور بلک مردانه اصل، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید عطر آزارو سیلور بلک مردانه اصل


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط









عطر جوپ زرد مردانه بصورت صد درصد خالص عطر ادو زینو دیویدف(تلخ تلخ) عطر بس ایموشن بلک مردانه بصورت صد درصد خالص عطر بلو ادیتشن زنانه بصورت صد درصد خالص




عطر جوپ زرد مردانه بصورت صد درصد خالص عطر ادو زینو دیویدف(تلخ تلخ) عطر بس ایموشن بلک مردانه بصورت صد درصد خالص عطر بلو ادیتشن زنانه بصورت صد درصد خالص




7,500 تومان خرید عطر جوپ زرد مردانه بصورت صد درصد خالص 14,800 تومان خرید عطر ادو زینو دیویدف(تلخ تلخ) 7,500 تومان خرید عطر بس ایموشن بلک مردانه بصورت صد درصد خالص 7,500 تومان خرید عطر بلو ادیتشن زنانه بصورت صد درصد خالص

















عطر ادو راش قرمز(شیرین) عطر آلور بلنچ زنانه بصورت صد درصد خالص عطر دي ان جي(مخصوص ورزشكاران) عطر بسیار خوشبو و آرامبخش گیاهستان




عطر ادو راش قرمز(شیرین) عطر آلور بلنچ زنانه بصورت صد درصد خالص عطر دي ان جي(مخصوص ورزشكاران) عطر بسیار خوشبو و آرامبخش گیاهستان




14,800 تومان خرید عطر ادو راش قرمز(شیرین) 7,500 تومان خرید عطر آلور بلنچ زنانه بصورت صد درصد خالص 9,900 تومان خرید عطر دي ان جي(مخصوص ورزشكاران) 68,000 تومان خرید عطر بسیار خوشبو و آرامبخش گیاهستان
]]>

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : مهدی شهریاری
  • تاریخ: چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:,

  • autolink

    مهدی شهریاری

    autolink

    http://autolink.loxblog.com

    تبادل لینک هوشمند

    عطر آزارو سیلور بلک مردانه اصل

    تبادل لینک هوشمند

    به وبلاگ من خوش امدید تبادل لینک اتوماتیک و خودکار و رایگان

    تبادل لینک هوشمند

    http://linkdoni9.rozblog.com http://7rank7.loxblog.com http://takrank.loxblog.com